gbayindir canım sadece hastane için alacaklarını yenidoğan al bence gerisini hep 0-3 al 10 günde büyüyorlar. Ben bi tane 10 lu bi tane 5 Li aldım. İç zıbın aldım 5 tane falan yenidoğan. Çorap eldiven bere 3 er 5 er tane. Gerisi 0-3 aylık aldım hep. Alt pijama üst pijama lcw de güzel şeyler geliyor özellikle internetten takip edip beğendiklerini alabilirsin malı da güzel. Dışarı için süslü püslü kıyafet almanı tavsiye etmem zaten kış bebeği olacak malum pandemi süreci ihtiyaç olursa sonrada alabilirsin. Battaniye Müslin ağız bezi al bol bol. Ben müslinleri toptancıdan aldım kenarlarını diktirdim kalan parçalarla ağız bezi yaptırdım.