Melis89 2 bucuk ay önce doğum yapmış bir anne olarak tavsiyelerim; hepimiz zorlandık az kaldı sabret geçecek yaşadığını herkes yaşıyor. Bunun için erken doğum yapılmaz. Eger bebeğin daha erken gelmek istemezse, 39.haftayi tamamlamadan sezaryen yaptırma. Bağırsakları tam gelişmiş olmuyormuş, kolik olma ihtimali oluyormuş. Karnında ne kadar kalsa o kadar iyi. Normal dogum, sezaryen doğum olayına gelince. Sezaryen oldum memnunum sorun yaşamadım ameliyat anında bebeğimi görürken falan hersey cok güzeldi. Süslü girdim süslü çıktım. Psikolojik olarak yıpranmadim. Ama sonrasi biraz zor oldu. Ağrı acı falan. Hala karnımda şişlik var hassasiyet var uyuşuk hissediyorum. Ödem tam inmedi. Yavas yavas düzeliyor. 1 haftada baya iyileştim islerimi kendim yaptım ama karın hassasiyetim ödem hala var. Normal doğumda bu sorunlar olmuyor. Yapmadığım için bu konuda yapan arkadaşlar fikir verse daha doğru olur canim