dmtbrcnr eğer talep ederseniz yaparlar, doğrusu beni sezaryene aldıklarında o sancının vermiş olduğu ağrı ile bile çok mutluydum çünkü dakikalar sonra bebeğime kavuşacaktım, etrafınızda bir sürü kişi oluyor zaten sizinle sohbet ediyorlar ben doktorumu da görünce çok rahatladım, hiçte dert etmeyin nasıl bitiyor anlamıyorsunuz bile, ben hastane de bir gün kaldım ertesi gün eve gelince bütün valizi ben yerleştirdim o derece iyiydim, sizin daha kolay, daha ağrısız geçer inşallah 🙏🏻 İyi dilekleriniz içinde çok teşekkür ediyorum 🌸🌸