Elaninannesii_ Kızlar 39 haftalık hamileyim şimdi nst cihazına bağlığım bebeğin kalp atışları 130 u gördü en son sancı ve ağrı da 90 lara kadar çıktı korkuyorum 💆🏼♀️💆🏼♀️💆🏼♀️ Bileğisin olan var mı lütfen yardımcı olun tekim şimdi 15 dakikada kafayı yicem
Bilgebykl Elaninannesii_ doktor degilim ama burda okuduklarima gore dogurmadan cikarmazlar sizi hastaneden ☺️
Elaninannesii_ Alydemir Bilgebykl Nisanurt ggzemmj kızlar beni rahatlattınız teşekkür ederim ☺️☺️ Çatı muayenesinde çatım dar çıktı 1 parmakta bile baya zorlandım 😔 Pazartesi zorunlu sezeryan yatışı verdi 🙏 Rabbim evlatlarımızı sağlıklı şekilde kucağımıza versin inşallah
Nisanurt Elaninannesii_ önemli olan düzenli olup olmaması. Benim 80 oldu 100 oldu sonra 20ye indi çıktı. Bebeğin kalp atışları da bazen çok çıktı sonra düzeldi ve eve gönderdiler. Yatış olması için düzenli sancı olması lazım
ggzemmj Elaninannesii_ canım bende 38 haftaligim benimde nst de 90 ları gördü kaç kez açıklık yoktu eve yolladilar. Ama sancıların düzenliyse belki alabilirler seni 100 olunca doğum diyolar normalde
Melek-kaim-15 Elaninannesii_ bebeğinin kalp atışı güzel 120 ile 160 arasında olduğu sürece problem olmuyor ama nst düzenli sancı verdiyse o sıkıntı işte
mrvtrkc Tek seferlik sancıları çok dikkate almıyorlar bebeğin harekentinden oldugu için düzenli ve belirli bir sürede olması gerekiyor sancıların