Kaderaras cigdem_gcr bende 1 ay boyunca ağrı çektim şuan 35 haftalık hamileyim antibiyotik veriyorlar 2 sefer kullandım ve kadın doğum doktorunun izniyle özel klinliklerde müdahale ediyorlar
Kaderaras cigdem_gcr birde sek rakıyla ağzını gargara yap ağrıyan tarafta rakıyı 2 dk tut ağzın yanakların baya uyuşuyor ama ağrıyı kesiyor
Gmze08 cigdem_gcr cnm çürük dişse eğer karanfili o dişinin üstüne koyup yumuşamasını bekle ondan sonra ağrı olan boşluklara girmesini sağla ben de ulan hamileyim ve diş ağrısı çekiyorum ve bu tarif birebir alıyo ağrını
Kaderaras cigdem_gcr antibiyotiği doktor verdi bana hamileler için antibiyotikler ver doktorunuz çürük yada apse falan varsa verir. Çok geçmiş olsun çok zor ben 1 ay boyunca uyuyamadım yemek yiyemedim
Melek-kaim-15 cigdem_gcr neden yapmıyorlar röntgen cihazina sokmadiklari sürece Kanal tedavisi dolgu herşeyi yapiyorlar normal de sadece daha az dozda uyusturduklari için acıyı ister istemez hissediyorsum ben 13 haftalıkken Kanal yaptırdım
Melek-kaim-15 cigdem_gcr son trimester daha rahat aslında senin dis ağrısı çekmen bebek için daha riskli canım ya kökü curukse falan yada iltihab varsa öyle karanfille ev yöntemleriyle gecistiremezsin ağrılar kasılma bile yapabilir
cigdem_gcr Melek-kaim-15 aynenn diş kökü çürük. Vala yarın hastaneye gıdecem ılac verırler ınslah vermezlerse sıkıntı olur sancıdan dha kotu bu agrı
cigdem_gcr Sultanhira_ onlar felan gecırmıuo canım valla sureklı aklım dişte yemek felan da yiyemiyorum
Kaderaras cigdem_gcr bir diş sarımsağı rendeleyip ağrıyan dişinize bastırın biraz tutun çok iyi geliyor yada karanfil yağı alın aktardan oda çok iyi geliyor ben 1 ay boyunca herşeyi denedim
Erdeminannesi0219 cigdem_gcr Allahtan sen sona gelmişsin öyle başlamış ben 20 haftalıkken başladı diş ağrım neler çekiyorum 27.haftadayım daha 😢
cigdem_gcr Erdeminannesi0219 valla benımde 20 lik dişim felann cıktı hamileyken ama cektım onu sıkıntı olmadı bu çürük cok kötü sabaha kadar agrıdan duramıyorum