Selinnar canim mutlaka bildirmelisin, bende ozele gidiyorum ama dr um saolsun iyi. Saglik ocaginin yapacagi testlere bosa para verme diyor beni asm ye yonlendiriyor. Ayrica arkadaslarinda dedigi gibi belirli haftalarda asilar var, dogum sonrasi bebek takibi var, bebek asilari var. Gecikmeden bildirmelisin tavsiye ederim