Esin84 Eğer illa normal istiyorsam doğum öncesi yakilabileceğini söylemişti doktor bana. Onun dışında hamilelik ilerlediğinde bağışıklık yükselişe geçince kendiliğinden kaybolabiliyolar demişti 2 aylıkken çıkmıştı şuan söndü çoğu kaybolmaya başladı. Aktif sigil varken normal doğum önerilmiyor bebeğe geçme açısından.