Kbrklnc Arkadaşlar sanırım hamile değilim 2 eylüldü adet tarıhım suan karnımda agrı ve hafıf pembemsı leke geldi bu ay yine olmadı umarım isteyen herkesın olur 🤲🥺
Busetms Kbrklnc bende geçen ay adet oldum ama meğersem adet değilmiş ağrım herzamankünden fazlaydı ama şimdi 5 hafta 1 günlüğüz ve her hafta test yaptım negatif çıktı 4. Haftada pozitif oldu
Kbrklnc Busratlv98 dün yapmıştım çıkmamıştı galiba ama sanmıyorum ya bu ay cok umutluydum ama olmadı 😔
Kbrklnc Busratlv98 yok canım şuan adet sancısı cekıyor um her zamanki çektiğim agrı ve bu sefer daha fena 😏
Kbrklnc Busetms dün test yaptım negatifti canım resmen kıvranıyorum ama pedimde dolmuyor kan şeklinde ama damar şeklinde oluyo ya öyle napcamı şaşırdım galıba hasta oldum canım ya