tusey34 36+3üm. İnş doğum ağdamı yaptım 😂 ayna karşısında nereye ne yapıştırdığımu bilmeden yaptım. Ama tabi ben 10sene önce lazere gitmiştim. Benm sadece altlarda var. Ama sonuçta her türlü doğru düzgün görmeden yapıştırıp bezle çektim. Ilık ağda ve bez kullanıyorum. Tavsiye ederim.
dipnot; devasa büyük göbeğim var 😅😅😅