es-es1 Henüz karnım yok daha 9 haftalığım alışkanlık biraz karın üstü yatıyorum tabi ilerleyen zamanlarda bu şekil yatmam mümkün değil ama şimdi ister istemez böyle yatıyorum bi sakıncası olurmu sağ tarafa ve sırt üstü yatmakta sakıncalı deniyor Doğru mu
Birfincankahve es-es1 bildiğim kadarıyla karnınız cıkana kadar bi sıkıntı olmuyo 16,17 haftalara kadar sanırım,karnınız cıkmaya başlayınca zaten yüz üstü yatamıyosunuz sırt üstü de yatmayın deniliyor. Ama yine de emin değilim elbet bilgili annelerimiz yazar ama 😊
ecembugra53 es-es1 canım karnın çıkana kadar yatabilirsin ama sen yine soluna yatmayı alıştır kendini sırt üstü yatınca bebeğe oksijen iyi gitmiyor
Temmuz7 es-es1 daha bugün dr kontrolünde sordum aynı soruyu. Bebekler ve siz rahatsız olduğunuz an değiştirirsiniz zaten pozisyonunuzu dedi hissedermişiz yani
Sydabskrt Benim kafama en çok bu takılmıştı çünkü hep göbek üstüne yatardım bir çok doktora sordum 25. Haftaya kadar sıkıntı yok dedi zaten 30 lara doğru hiç bir şekilde rahat edemiyorsun şuan 36 yim yatmak eziyet 🥰
Semra93 Ben 6. Ayima kadar her şekil yattım şimdilerde ne sırtüstü yatabiliyorum nede karnimin üstüne.sag tarafımda rahat edebiliyorum oda ikinci bı yastik kullanarak.
es-es1 Semra93 sağ tarafta sırt üstü yatmak gibi sakıncalı yazıyor ama insan da hep aynı tarafa yatamaz ki illa ki sağ sol dönülüyor yani 😁 Allah yardımcımız olsun valla
Bebek-geliyor es-es1 merhaba ben 15+6 dayım istediğim şekilde yatıyorum. Ama sol tarafa yatmanın daha iyi olduğunu söylüyor doktorlarda bebeğe giden kan akışı daha rahat olduğu için.