Fatmamuduk Aszey2012 Bunu direk doktorunla görüş canım, normal desem olmaz demesem olmaz yani, herkesin bünyesi farklı sorun yoksa da düşük önleyici hap başlar zaten
Damla123- Aszey2012 hamilelikte lekenin kanamanın hiç bir türlüsü normal değildir ben 2 ay yaşadım kötü bir durum