-betul-20 Tugce987 benim olmuştu hemde iki defa, biri tutunma kanamasıydı. Biri kafası aşağıd olduğu için baskıdan oluşan kanamaydı. Kırmızıya dönmediği sürece yatıp dinlenirseniz geçiyor
minnakmina Tugce987 akıntı için lütfen doktora git yerleşme kanaması mı kese etrafında mı kanama var biz bilemeyiz tedbirini erken al için rahatlar
Tugce987 minnakmina gittim canım bişey yok dedi doktor ama geliyo çok az sonra kesiliyo falan hiç agrım falanda yok sukur