Derino tesekkür ederim canım. Ben kontrole gitmiştim. Arada bebek aşağı geliyor sanki kasılmam oluyordu geriliyordum oturamıyordum. O gün hastanede doktorumu beklerken de zor durdum iki gün önce sancım olmuştu belli aralıklarla onuda soyledim. O halde görünce zaten doktor iyi misin dedi sedyeye zor yattım gerildim. Hemen yatış yaptı bbeek ters gelmiş o gerilme kasılma onanmış. Şimdi erken gelme ihtimali var. Pazartesi gittiğimde de yine sancım çıktı hiçbişey yapmayacaksın dedi iğne verdi ilaç falan