Nurseelif Hanımlar kullanan var mı korkuyorum 30+1 günlüğüm erken doğum riskinden dolayı vurduruyor doktorum bilgisi olan var mı 😣
Mom9272 Nurseelif kesinlikle vurdurun önlem amaçlı erken doğum riski olan herkes oluyor bende olmustum
ozgeya Nurseelif 25.haftada vuruldum ben, erken doğum riskinden dolayı. Bu risklerde önemli bir iğne.
Kbra-bhr07 Nurseelif benimde ikiz gebeliğim var iki tane dün yaptırdım iki tanede bugün yaptırıcam 33+4
Lylyclkya Bende 35 haftalığım 37 de zorunlu sezeryan olacağım bugün 2 adet birden yaptırdım benegın erken doğarsa solunum sıkıntılısı yaşamadın diye
Mervelsmet Haftada 1 kerede 4 doz birden vurdurdu doktorum 31+5 gunluguz salı günü tekrar vurduracak rahim ağzı kısalığından dolay erken doğum riskim var