Bende de var 25.haftadayım, bir haftadır bir yaprak tuvalet kağıdı koyuyorum kiloduma,yoksa ıpıslak kalıyor rahatsız oluyorum. Günkül ped de gava aldırmadığı için tavsiye edilmiyor. Doktoruma gidince sorucam ben de. Wcden yeni çıkmış oluyorum, bakıyorum yine gelmiş. İnşallah kötü bir şeye işaret değildir