MrsYilmaz Kizlar kusura bakmayin ama bu dertten muzdaribim fazlasıyla. Daha da kontrolume 2 hafta var. Çatlayacak gibi oluyorum. 15+4üm bu arada. Afedersiniz ama dakikalarca uğraşıyorum tuvalette ama yok olmuyor
M_N_R MrsYilmaz Kayisi kompostosu tuket canim.Sabahlari kalkinca ac karnina 1 bardak su ic.Suyun icine geceden 3 4 tane kuru kayisi atip sabah suyunu icip kayisilarida yiye bilirsin canim.🌸💫
ozgetunak MrsYilmaz bendede ilk zamanlar çok oldu kan ilacından da oluyor yediklerimdende ben kahve içiyorum yarım bardak hemen bağırsaklarım çalışıyor biliyorsun kafeinin fazlası yasak ama kabız olmaktansa az miktarda kahve tüketmek bana iyi geliyor 🤙