Sam Bugün şeker ölçümü yaptırdım yüksek çıktı maalesef 😔 diyetisyene gitmem gerekiyor tek sefere mahsus mu gidiliyor yoksa ayda bir gibi düzenli mi gidilmesi gerekiyor? Randevu almak için aradığımda paket sundular o yüzden sormak istedim
Gul32 Benim de dün çıktı. Diyetisyene ve dahiliyeye gittim. Haftaya kontrole çağırdı ikisi de. Her gün 4 defa şekerimi ölçeceğim evde, ilerleyen sürece diyetin etkisine göre karar verilecek