Kızlar 32.haftama yeni girdim iş yeri ücretsiz izne çıkardı beni koronayı bahane ettiler halbuki hamileyim diye istemiyorlar. Bu hafta rapor alacağım doktordan kendim doğum iznine ayrılacağım. Doğum parası alan çalışan anneler bilgi verirmisiniz ne yapmam gerekiyor para ne zaman yatıyor