Bsra2334 Arkadaşlar merhaba Hamileliğimin 9+1 haftasındayım dakat 1haftadır artan bir şişkinliğim hazımsızlıgım var sizlerde de oldu mu ? Bu durum beni cok rahatsız ediyor geceleri uyumakta bile zorluk cekiyorum acaba sizde de bu durum oldu mu
buseyusuf27 Bsra2334 soda ıcebılırsın canım sade yemeklerıne kimyon koyarsan gazın olmaz sıskınlık yapmaz sakız cıgneye bılırsın bn o haftaları hep sakızla yesıl elma ve soda ıle atlattım smdide yıne miğde yanması ve gaz problemım var sıkısınca dogum sancısı gıbı kıvrandırıyor valla en guzelı soda tabıkı 🤗 28+3 olduk darısı sna ıns
Ipek0z Bsra2334 aynı durumdayız 9+6yım ama görmen lazım şişkinliğimi sanki 6 aylık hamileyim.ne yesem rahatsız ediyor gece çok sık uyanıyorum berbat bi durum🙄 doktor ekmeği çok yeme şişkinlik yapar demişti ama ben yine de çok yiyotum o yüzden galiba 🤦♀️
Handemyyy Karbonhidratı ekmek makarna şekerli ve tuzlu yiyecekleri azalt biraz protein ve sebze ağırlıklı beslen ben 25. Haftamdayım şişkinliğim yok denilecek kadar az beslenmeme dikkat ediyorum zaten sende öyle yap 😊🙏🏻
Bsra2334 buseyusuf27 yaa gerçekten mi aslında gazlı seylerden uzak durmaya calısıyorum ama sade soda sanırım bsey yapmıyomus deneyeceğim çok tesekkür ederim rabbim sağ salim kucagına almayı nasip etsin insallah🙏🏼🙏🏼😍
buseyusuf27 Bsra2334 amın canım tsk ederm bısey yapmıyor evet cay kahve ve cola dan uzak dur onun dısında soda ıcebılırsın bnm esım saglıkcı cnm cola ıstese bıle ıcirmiyor 😁🙈 aksam 8 den sonra bısey yedırmıyor yoksa miğdem azıyor uyuyamıyorum ve kusuyorum sürekli 😁
Bsra2334 buseyusuf27 aa öyle mi çok şanslısın o zaman eşin seni her konuda yönlendirir ☺️ Dediklerini uygulayacağım inşallah işe yarar Çok teşekkürler 🙏🏼🙏🏼🥰
buseyusuf27 Bsra2334 rica ederm cnm evt sanslıyım cok şükür sormak ıstedıgm bsy olursa buralardayım 🤗
yavrukelebekk 4+5 haftalığım benim de şişkinliğim çok özellikle akşamları 4 aylık gibi oluyor karnım😒
Bsra2334 yavrukelebekk Aynenn öyle bende o durumdayım doktora henüz gitmedim neden kaynaklandıgını da bilemiyorum
yavrukelebekk Bsra2334 rahim büyüyor ve bağırsaklara baskı yapıyor ondan sanırım sindirim sorunu çekiyoruz. Çok aç bi şekilde yemek yemeye başlıyorum hemen şişiyorum mesela ben. Sağlıcakla kavuşalım da yavrularımıza katlanıcaz artık biraz 🥰
Bsra2334 Ipek0z onu yeme bunu yeme biz ne yicez acaba 😅 Gerçekten öyle geceleri şişkinliğime uyanıyorum daha 3aylık bile değilim ama karnımı koycak yer bulamıyorum 😕
Ipek0z Bsra2334 valla aç kalalım istiyorlar😅 ama bir tek ben böyle problem yaşıyorum sanıyordum çünkü iki aylık böylr şişlik hiç normal gelmiyordu neyse içim rahatladı hepimizde varmış😅