yaztatili EmZik ve biberon olarak yenidoğan bebeklere ne aldınız? Biberon cam mı plastik mi tercih ediyorsunuz? Bibs markasının emzikleri gözüme pek hoş görünmedi. Var mı doktora falan soran?
Ronyaseda yaztatili Ben philips avent yeni doğan 0-6 Ay aldım herkes çok memnun. Emzigide çok güzel kız çocuğuna göre 🙈
saramomy yaztatili ben emziğide biberonunda chicco aldım biberon plastik bu arada her ikiside gaz önleyici ve meme reddi yapmayandan aldım
Baby19 yaztatili philips aventin 125ml cam biberonunu aldım ve yine aventin ultra air 0-6 ay emziğini aldım. Etrafımda kullananlarda doktorum da kesinlikle bu markayı tercih etmemi söylediler. Biberon ve emzik anne göğsüne benzediği için meme reddide yapmıyormuş.
yaztatili Baby19 emzik de değil de biberon da çok duydum. Biberon kullanan bebek sonra annesini emmiyor diye.