Kızlar 1 yillk evliym kornunmuyorum. Gecen ay pco oldugunu ogrendim ama adetlerim duzenli. Kilom da 46 doktorum bununla hic ilgisi yok dedi. Hormon testinde prolaktin (süt hormonu) 41. Sonraki gün 47 cikti. Doktorm dostinex verdi. 3 kere içtim adetimin 3. Gununden sonra 2 gun once ayptr soylemesi wc de su geldi ama öyle byle değil. Sonra bir belim ağridi daha snra sbaha kdr da kasıklarım ağırdı adetim biteli 1 hafta olmustu. Netten baktm yumurtlama gününde oluyormuş bu. Ve ben hayatimda ilk.defa byle bisey yasadim. Ben o ilacla oldugunu dusunuyorum. Hamile kalabilir miyim ? Yada bu sekilde hamile kalanlar varmi aranizdan ? Cok mrk ediyorm lütfen yardim ☺️🙏