Ardahan91 bence normal dogumdada sezeryandada sart canim bnm etrafiimda herkes onerdi hatta 2-3 paket al dediler ben 2 paket aldim bi tanesini hastane cantama koydum burda forumda arastirdigim kadariyla da herkes sart diyor cunku kanamanin nasil olucsgini bilemiyorsun 9 ay boyunca kanama gormuyoruz sonucta sonrasi baya bi gelebiliyormus onlar kullan at sekilde zaten baya ici buyuk hasta bezi gibi kilot seklinde ve onu cikarcagin zaman kenarindan yirtip cikartiyosun kolaylikla kesinlike sart bence almalisin ben her ibtimale karsi L beden aldim sıkmasin diye zaten sezeryan olucam ben