HilalTsdmr Kızlarım merhaba,ben acıya ve turşuya çok düşkünüm malum Adanalı olunca 😂 sizce bunun bir sakıncası var mıdır? Doktoruma yeme ve içme de kısıtlama var mı dedim asitli içeceklerden uzak dur yeter dedi.Peki sizce ?
Asli0302 HilalTsdmr vallahi öyle acı biberler yiyorum ki bebeği de beni de hıçkırık tutuyo turşu desen ilk aşkım asla vazgeçmem şuan son ayda olduğum için ödem yapar diye yemiyorum gerçi 😕 ama bi zararı olmaz aşırıya kaçmadığın sürece canım bol suyu da ihmal etme yedikten sonra 😊
Gulsen4224 HilalTsdmr şimdi bol bol acı ekşi ye birşey olmaz ama yarın bebek gelince zor yiyemiyoruz malum 🤭
Tatlisannedilekk HilalTsdmr turşu yediğim zaman mide yanmasından duramıyorum yemiyorum oyüzden ama acısız yemek yiyemiyorum😀
HilalTsdmr Asli0302 Yani tabii eskiye göre daha da kısıtladım ama turşusuzda olmaz,bol suyu mutlaka içiyorum canım teşekkürler😘