Busra0748 Merhaba 31.haftadayız.Sabahtan akşama kadar haraket halindeyiz sağ kaburgamın altında ya kafası yada poposu var ayaklarıyla aşağıyı zorluyor korkuyorum.Haraket etmesi çok güzel şükürler olsun ama ağrı yaptıkça korkuyorum.Sizde de böyle mi?
Nzehra4654 Busra0748 35haftalık olduk ezmediği kemiğim organım kalmadı şükür 🤷🏻♀️ Ben alıştım artık o vurdukça seviyorum yağla masaj yapıyorum enerjisini atması gerek minik kuşumun diye düşünüyorum 🤗
ecembugra53 Busra0748 Evt canım benimle aynısın hafta da 😂 hiç rahat durmuyor ayakları kaburgamda geziyor 🤲🏻😂
Gamzedemirr Busra0748 benim de öyle walla , çok canımı acıtıyo , acayip gerdiriyor bende 32 haftalığım
Miniginannesiiii1111 Busra0748 benimde oluyor ağrısı çok şimdi özellikle ayaktayken ben dayıyor ayaklarini Kaburgama çok sert şekilde 37+2yiz şükür
Busra0748 Nzehra4654 çok doğru ben de çıkıntı yaptkça okşuyorum ama vuruyor😍 en çok aşagı vurunca korkuyorum suyum gelecek diye
Busra0748 ecembugra53 ayy çok sevindim ben erkenden gelecekmiş hissediyorum sizlerin de böyleyse normal demek ki
Nurcn 34 haftalik 1 hafatdir az haraketleri bende böyle şeyler gördükçe üzülüyorum benim kızım niye çok haraketli değil diye
Busra0748 Nurcn canımm asla üzülme her hamilelik aynı değil, doktorlar da söylüyor karın genişlikleri bebek haraketleri pozisyon şekilleri çok değişiyor