Ayseozzeybek Herkese merhaba öncelikle erkek bebek bekleyen ve 33. Haftada olan kimler var ? Ne durumdasınız yalancı sancılarınız başladı mı bebeğin hareketleri nasıl ?
essrakenan Ayseozzeybek merhabaa biz 33+5 iz erkek bebek bekliyoruz.yalanci sanci nasil oluyo bilmedigim icin acaba oluyo mu olmuyo mu blmyrm😂sizin oluyo mu
Ayseozzeybek essrakenan evet canım bende oluyor rahime birden baskı ve kasılma geliyor yani ancak bu şekilde ifade edebilirim sanırım 😇