yaztatili Kızlar bebek şampuanı,pişik kremi, deterjan gibi ürünlerde hangi markaları önerirsiniz? Mustela, Bapanthol, Bübschen vs bir dünya marka var. Kullananlar fikir verebilir mi?
zumrabasra yaztatili intgramda mühendisinoglu hesabinda tüm ürünler inceliyor bitkisel olarak onerdiklerini almaya çaliştim şampuan mustela pişik kremi incia gogüs ucu kremi incia deterjan duru granul sabun bez migros minies ıslak mendil sleepy natural aldm fikir olsun 😊
Nzehra4654 yaztatili biz çocuk doktoruyla görüştük doğumdan itibaren bebeğimizin takibini yapıcak alışverişte de öneriler verdi. İlk söylediği yenmeyen hiç birşey sürme bebeğe oldu.zeytinyağı zeytin sütü ve Gül suyu aldık o yüzden. Her ihtimale karşı bir sudocrem aldık. Babyme granül sabun mustela şampuan. şampuan da çok nadir kullanılacak ilk aylar her banyoda şampuan yok yani. He birde aloe Vera bitkisi aldık cildi iyileştirme etkisi için çünkü alerjen etkisi zeytinyağı gibi ürünlere oranla çok çok düşükmüş. Ve her ürünü bir kez olabildiğince küçük bir bölgeye deneyip ona göre devam edersiniz dedi öyle 🤗
Selo39 yaztatili şampuan pişik kremi ve yağı mestela alacağım, deterjan da hacı Şakir’in toz deterjanını öneriyor uzmanlar 🤲🏼
Meric1 yaztatili beeo markasının propolis li pişik kremini aldım içinde herhangi bir kimyasal yok. Şampuanı minoris aldım diğerlerine göre daha iyi geldi içerik olarak zaten ilk doğdugunda şampuan kullanacağımı sanmıyorum. Deterjanda siveno aldım ben kendim şampuanını kullanıyorum çok memnunum.
Ipek0z Nzehra4654 aloe vera seyreltilmeden kullanıldığında hassas cildi pütür pütür yapabilir ama bilginiz olsun
ilknurosman yaztatili pisik kremi Sudocrem bebek yağı ve lpsyonu jahnsons baby Şampuan sebamed Gogus ucu kremi lansinoh Deterjan duru granül Camasir yumusaticisi dalin Bez ve islak mendil sleepy saf su bambu ozlu Ben bunlari tercih ettim canim etrafimdan duydugum iyi yorumlara gore
Minik1isi ilknurosman bez olarak sleepy de kaç numara ile başlamak gerek biliyor musunuz 1 numarası diğer markaların 1 numarasına göre daha küçük deniyor
Sydabskrt Ben dalin aldım hepsini kendimde kardeşimde yeğenlerimde asirlardir dalin kullanmisiz bir sıkıntı yasamamisz öyle dedi annemler bakalım nasip 🥰
TatliEksi Sydabskrt dalinin yeni dönemde sampuanlariyla ilgili çok şikayet var göz yakma konusunda yakın bir arkadaşımın 4aylik bebeginin göz içinde ve çevresinde inanılmaz derecede yanma ve kızarıklık yaptı günlerce geçmedi alerjik reaksiyon gelişmiş gibi bir görüntü var ama alerji değil bir çok yere şikayet etti yasal bir süreç geçiriyorlar sanırım şuanda son güncel durum ne tam olarak bilmiyorum ama özellikle Dalin kullanmayı düşünen anneler önce kendinizde yada çevrenizde daha küçük çocuklar varsa bebeklerde kullanmadan önce o şekilde bir deneyip ona göre kullanın. Yillarin markasi diyerek tercih ediyoruz ama çok sık içerik değiştirebiliyorlar maalesef
Merdgn yaztatili Şampuan ve losyon Mustela kullanıyorum. Pişik kremi Sudocrem. Hepsinden de memnunum. Özellikle Sudocrem. Vücudunda isilik olmuştu sürdüm onu bile hemen geçirdi.