aylinsss Hanımlar dün 15+0 da cinsiyet için kontrole gittim kesin değilse lütfen söylemeyin dedim detaylıda öğrenelim dedim tamam dedi doktorum baktı ve kesin şuan istersen söyleyeyim dedi ve söyledi bu haftada kesin deyip detaylıda değişen var mı
Sermec27 aylinsss bana doktorum 12 haftada erkeğe benziyor demişti 16 da kesin erkek demişti değişmemişti yani kesin dediyse biraz düşük ihtimal değişmesi
Betty93 aylinsss bizede 12+3ken söyledi doktor ama değişenleri gördükçe şüphelenmeye başladım 😔 [url=https://hizliresim.com/b9StI8][img]https://i.hizliresim.com/b9StI8.jpg[/img][/url]
Gzd123 Bana doktorum 15 haftalıkken kesin kız dedi 16 haftadan itibaren hep farklı doktorlara gittim detaylıda dahil olmak üzere hepsi erkek dedi şu an oğlumu bekliyorum 😊
Tugba09 Bize doktorumuz 13. Hafta da kıza benziyor dedi, 16. Haftada başka bi doktor %99.9 kız dedi, 19. Haftada kendi doktorum önce kız sonra erkek sonra yine kız sonra yine erkek dedi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 36 haftalık olduk erkek diye kabul ediyoruz artık bakalım🤭