Benim anneannemde çıktı 17 gün öncesinde, halsizlik vardı kusması vardı ama ateş ve nefes darlığı yoktu. İlk günler kendinde değildi annem yanındaydı o anlattı. Şükür şu an da ilk zamanlara göre daha iyi ama iyileşti mi bilmiyoruz bir daha test yapılmadı.
Geçen haftada gebe bir arkadaşımın önce eşinde sonra kız kardeşi ve kendinde çıktı. Eşinde baş ağrısı ve sanırım biraz halsizlik vardı, gebe arkadaşım da belirti yok gibiydi ama yaptırdığı test pozitif şu an tek zorlayan kronik öksürüğünün artması oldu. Ama 3üde hafif atlatıyormuş.
Umarım yardımcı olmuşumdur. Yani virüs seyrini belirtisini bulaşma yollarını değiştirdi. Başım ağrısa acaba mı diyorum Allah şifaya ulaştırsın dünyamızı en kısa zamanda….