kizlar 10 haftalik hamileyim bugun sabah kahverengi akıntıyla karşlaştm hic görmemiştim bu sbaah gorunce baya telaşlandim doktorum sıkıntı görürsen gel hemen demisti ve gittim bebekten uzak ta kan var dedi bebege yakin degil bu iyi bisey dedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi ayaklarımı uzatıp dinlenmemi istedi tabi icimde gene bi kuşku kaldı progestan adında ilac verdi boyle bisey yaşayan varmı? Diğer bi sorunda ben özelde muayene oluyorum ikili test vakti geldi ama gittigim yerde bütçeme uygun değil bu test basta yaptırmama kararı almıştım burda bi post açılmıştı ailemde yaptirmami istiyorlar dogumdan sonra yapılabilecek bisey varsa dogumdan sonra önlem alınarak tedaviye başlatılır diyenler oldu bende bunu devlette yaptircam yaptirirsam tabi hayla kararsızım devlette yaptıran varmı veya bu konuda öneride bulunabilecek arkadaşlar varmı cok kararsizim ilk gebeliğim bide devlette yaptırıp özelde ki doktoruma gosterebiliyomuyum? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤❤