Ogretmenannee Hanımlar 12.haftada bebeğimin büyük ihtimalle kız olacağını öğrendim ama kesin denmedi. Arkadaşıma da aynı bu şekilde söylendi bugün gitti erkek demişler oysa aynı benimki gibi bacak arası bomboştu hiçbir erkeklik organı yoktu. Bu mümkün mü
Zmhera Ogretmenannee banada ilk kız denildi meğer erkekmis bebeğim 12.haftada bazen yanılma payı oluyor
Heyecandorukta Ogretmenannee 12.hafta çok erken daha cinsel organ oluşmamış oluyor, normal yani orda bişey olmaması.16. Haftayı bekleyin bence
ecembugra53 Ogretmenannee mümkün benim de 12. Hafta da boştu 16. Da erkek olduğunu öğrendik cinsel orgabları 16 da net belli olıyor canm
Gumball Heyecandorukta bende dün gördüm 12 haftayım bu arada ve ondan gidiyor 5 gün. Bebişin bacak arasında bayağı dışa çıkıntı vardı. Doktor erkek büyük ihtimalle dedi ama insan emin olamıyor tabi
Rabis41 Ayni durumu bende yasadim canim 15.haftamda bostu cikinti yoktu yani ama erkek dedi neye dayanarak dedi anlamis degilim 20.haftadayim ayin 21inde detay var kesin sonuc icin onu bekliyorum
Heyecandorukta Ogretmenannee Bizde 13. Haftada ısrarımızla öğrendik, erkek dedi ama ben bir iğne bile almadım 16. Haftadayım şimdi haftaya doktor randevum var. O zaman öğreneceğim. Organın oluşumumun tamamlanması 16. Haftanın tamamlanmasıyla oluyormuş. Boşuna gerilmeyin bence zamanını bekleyin 🐣
MehZey Ogretmenannee benim annem dokuz ay boyunca abimi kız sanmış doğrusu kız demişler ona çeyizini dizmisler pembe pembe doğuma bir hafta kala bu çocuk erkek demiş farklı bı doktor annem haberim olmasaydı ve doğumdan sonra erkek çocuğu elime verselerdi ben kabul etmezdim onu diyor hala 😀 sonuç peygamber sünneti ile doğmuş yani doğuştan sünnetli doktorlar fark edememiş 😀
Zeynepli1234 Ogretmenannee benim doktorum cinsiyeti en net 15-16. Haftalarda söyleyebilirim demişti daha çok küçük birazdaha bekle