Herkese hayırlı günler 10 gun olacak doktora gitmiyorum (kendisi gelme dedi) 40. Haftamda gitmis olacağım yani yarın. Acaba ne der 1 hafta daha bekler mi suni sancı verelim mi der çok merak ediyorum. Sizin 40. Hafta kontrolunuz nasıl geçti ne diyolar paylaşırsanız çok sevinirim