Ozgee25 Haftamı doldurmak üzereyim dün geceden beri Bebeğin hareketlerini bildiğiniz kasıklarımda hissediyorum yani sancı yapmıyor ama haliyle çok baskı oluyor bu kasılma dedikleri şey mi yoksa doğuracak mıyım güzel haberler verin bana lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ecembugra53 Ozgee25 canım Doğum hazırlıyor baya asagıya inmiş demek ki hırma ye Doğum zamanı çünkü sıcak duş al merdiven in çık hareket yap bol evde
Artemis0 Ozgee25 Benimde 36+3 bende ara ara oldukça aşağıda hareketleri hissediyorum. 38′e kadar beklesin istediğimden bende korkmuştum ama doktor normal demişti. Bu c.tesi kontrolüm var bakalım ne olmuş bana kalırsa doğum yaklaşıyor.
Ozgee25 ecembugra53 evet canım geçen postta da konuşmuştuk her gün yapıyorum bunları ama bunu ilk defa hissettim sen yaşadın mı hiç
ecembugra53 Ozgee25 bemde ara ara yasıyorum canım baskı artmış durumda benşmde öyle bazen öyle bi vuruyor ki vajinamda kaşıklarımda Ağrı oluyor
Buzra Aynn bnde oyle hissediyorum kasiklarimin altinda hatta bacagim ble titryo bazen ama agri sizi yok bebgin kasilmalarni hissedyorum sadece
Ozgee25 Artemis0 hadi bakalım sağlıkla gelsin canım 😊 benim de normalde öyle doktoruma söylemiştim o da normal demişti ama dün geceden beri daha da aşağıda yani sancım olsa sanki doğuruverecekmişim gibi 😂