ecembugra53 Esma22 canım benşm de oğlum olacak 🤰😊 ismi BUĞRA 😊🥰 Haftadayım😊 Rize merkezden yazıyorum 😊💙💚💙💚💙💚 Yağmurun şehrinden merhaba 💚💙
ayseguler01 Esma22 Merhabaa, 20+3′deyiz 🌸 Isim olarak Ateş düşünüyoruz. Adana’da yaşıyorum daha doğrusu sıcaklar müsade ederse yaşamaya çalışıyorum 😂
Esma22 ayseguler01 Adana sıcaklarından etkilenip Ateş ismini mi düşündünüz 😁😁 Sağlıkla gelsin Aslan parçası 👶
Zeynepnurlu Esma22 37+5🙈 adanadayim bende. Nasipse Tuna olacak bizim oğlanın da ismi. Tabi ben ısrarla Fatihi de eklemek istiyorum ama babamızın ikna olması zor 🤦♀️😅
Esma22 Zeynepnurlu isim konusunda eşlerin müdahil olması bana pek mantıklı gelmiyor . Daha doğrusu istediğin bir isme karşı çıkması . Kendi çocuğuna isim koyamayacaksın da ne yapacaksın 😁 Fatih güzel isim şimdiden beni fethetti ❤ Sağlıkla gelsin 👶