Serrax kaçırmış olduğumuzu düşünmüyorum çünkü ilk 2 yıl gün aşırı denedik olmadı hergün yaptık olmadı sabah saatinde sperm hareketli olur dediler onu da denedik olmadı valla kızlar inanın bende anlayamıyorum doktorlar sebepsiz infertilite diyor başka bişey demiyor 6 ay klomen çatlatma iğnesi denedik olmadı dr da tüp dedi