Merhaba anneler, dün gece diş ağrısı yüzünden uyku uyuyamadım bugün doktora gittim antibiyotik verdi doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi ama içim hiç rahat değil bu arada 33+4 üz bugün son trimesterdayız kanal tedavisi doğumdan sonra yapılabilir dedi kurutma amaçlı antibiyotik verdi