Tgbdlsz İki gün önce sabah kahvaltı hazırlarken aniden regl sancısından biraz daha şiddetli bir sancı girdi kasıklarımdan. İki dakika kaldı ve sonrasında geçti. Sizlerde de oluyor mu? Bu arada 27+4 teyim 😊
minikbebeklerim Tgbdlsz bende de oluyor 26+2 yiz ama ben serklajlıyım ve erken doğum riskim var çok korkuyorum.
Merve1656 Tgbdlsz 28+3uz belime bi bıçak saplanmasi gibi bişey giriyor kasıklarıma vuruyor açısı ama biraz sonra geçiyor rahim doğuma hazırlıyor kendini sanırım yalancı sancılar