Kızlar 24 agustos da doktoruma gittim o zaman 12+2 günlükdük 10 gün geçti bugun de gittim bebegim 12+6 cıktı normalde 13+2 olmamız lazımdı geç döllenme degiliz hatta gecen hafta gittigimde 2 gün önde gidiyor dedi bu gün neden böyle oldu hiç Bi sorun yok dedi 2li tarama ultrosonu cekildi ama kafam karıştı başına gelen varmı morelim bozuldu neden böyle olmus olabilir eve gelince fark ettim ultroson fotograflarını karsılastırınca 🤔