Evet kızlar bende doğurdum sonunda normal doğum derken sezeryan oldum suyum geldi ama acılmam cok olmadi cünki cati kemiğim buna izin vermiyordu belden uyusturmayali önerdiler bende bebeğimin doğma anına tanık olmak için kabul ettim suan 3 günlüğüz dikişlerim cok acıyo ama yürümessem düzelemem diye geziyorum tek sıkıntı tuvalette zorlanıyorum oda yaralarım iyleşene kadar varsa sorulariniz cevaplayabiirim ben oğlumu kucağıma sağ salim aldim çok şükür bu duygu tarifte edilemez mutluluktan ağlatir hepiniz içinde dua ettim insalah en kısa sürede sizde yavrulariniza kavusursunuz sezeryani merak edenlere korkusu olanlara anlatabilirim yasadıklarimi bildiğim kadarıyla 🌼🥰