Ben de ilk başladığı zamanlar hamile kaldım biter dedim ben de ama tam tersi oldu. Şöyle ki hamileliğim rahat geçsin gezeyim tozayim rahatça hastaneye gidip gelebileyim derseniz erteleyin. Ama herşeyi göze alıyorsanız bunlar sorun değil derseniz deneyin. Rabbim hayırlı zamanda versin inşallah.