Kızlar merak ettiğim bir şey var doktor neye göre sezaryen günü veriyor ? 37. Haftamdayım bebeğim hala dönmedi kafası yukarıda merak ediyorum bu zamana kadar normal vs bişey demediler virüsten dolayı randevum da iptal oldu bende gitmedim acil bişey olursa giderim diye tek merakım eğer sezaryen olacaksam ne zaman söylerler 🤷♀️ Kafamda deli sorular inşallah normal olur tabi 🤲 bide en son kaçıncı haftaya kadar dönmesi beklenir sağolun şimdiden 😍