Zeynep7p Kızlar 35. Haftamdayım doktorum gümüş kapak alsan şimdiden takmaya başlasan çok iyi olur dedi kullanıp memnun kaldığınız bir marka önerebileceğiniz marka var mıdır
2020-2020 Zeynep7p kuzum ben N11 sen 105 liraya 999 ayar aldım. Gayet kaliteli. Araştırmanı tavsiye ederim gereksiz paralar verme
MB-ckrva Zeynep7p silver pearl 999 hepsiburada dan almıştım bende canım memnun kaldım fakat gün geçtikte süt fazlalaşınca kullanamadım ilk günlerde işime yaramıştı
Baby19 Zeynep7p ebebekten baby mom markalı gümüş kapağı aldım. 99,90tl fiyatı şuan sanırım en uygun fiyatlı olan bu. Önemli olan markası değil gerçek gümüş olması ve güvenebileceğin biyerden alman. Gümüş olduktan sonra hepsinin işlevi aynı.
Seyda83 BENDE E BEBEKDEN 99 A ALDM KULLANMA VAKTM GELMEDİ.GÖĞÜS UÇLARIM BAYA BÜYÜDÜ BU SÜREÇDE SIKIŞTIRIR DİE DÜŞÜNDM AMA ÇOK İYİYMİŞ BOYUTU