edaomereymen Canseldasss çeken bilir. Ama Allah sabrini veriyor. kimsenin kucağını boş birakmasin insaAllah Rabbim.
Kubraislekyay edaomereymen merhaba canım bende de enfeksiyon var yarın kadın Doğuma gidecem sen nasıl mücadele ediyorsun
edaomereymen Kubraislekyay suyla atlattım suan uok cnm günde 4 litreye yakin içiyorum. sadece su yani
Kubraislekyay edaomereymen benimki de ondan olabilir ben 1 bardak su içiyorum günde bazen onu da içmiyorum aklıma gelmiyor su çok nadir içiyorum
edaomereymen Kubraislekyay valla su içmeden antibiyotik kullansanda tekrarliyor malesef su her bakımdan gerekli