Ebruaybars benim anladığım şuan senin bebek kanala girmeye çalışıyor o acılar o yüzden. Ama kanala hızlı bir şekilde girip, doğumu hemen de başlatabilir. Sen her an hazırlıklı ol. Doğum sancısı içinde, yatsan,kalksan, su içsen dahi sancı yine de vuruyorsa bu gerçek doğum sancısı… Bazı bebeklerde belden ağrı vuruyormuş, bazı bebeklerde kasıklardan adet sancısı gibi başlıyormuş. Hele hele ilk doğumunsa, sancılar başladıktan sonra her cm için 1 saat veriyormuş doktorlar yani sancı başladı diyelim 10 saate kadar yolu var açılmanın. Bazısında daha erken olur, bazısında daha geç ama ortalama 10 saat imiş. Bende henüz doğum yapmadım. Sağlıkçıyım bütün sağlıkçı arkadaşlarıma soruyorum. Bilgi alıyorum. Tecrübesizim maalesef