Arkadaşlar gün itibariyle 16+4 haftalık hamileyim. Alışverişlere başlamak gerekiyor mu sizce, sizler neler almıştınız, yoksa daha biraz erken mi?? Çok kararsız kaldım.. Cinsiyet belli oldu birkaç haftadır. İnsan heves de ediyor gördükçe ama, gerçi erkekler için çok cazip şeyler yok giysi bakımından 😊😊