Kızlar 37 haftalıgız normal doğum istiyorum çocukta yavaştan normal doğum pozisyonu almış son dk terslik olmazsa inşallah ilk gebeligi korkuyorum dogumdan uyuşturma falan oluyomu kesmelerinden dikişten falan çok korkuyom aydınlatın beni kimi oluyo diyo kimi olmuyo diyo kiminin ki kesiksiz dikişsiz oluyomuş