Merhaba sevgili anneler 17+4 haftalık hamileyim ve kabızlık sorunu yaşıyorum gerçi genelde de bu sorunu yaşıyorum ama hamilelikte arttı doktoruma söylemeyi unuttum napabilirim ya da yesem iyi gelir çok şişkinlik ve mide ağrısı oluyo bazen 6 aylık hamileymişim gibi şişiyor 😫