38+4 haftaligiz fakat ultrasonda 2hafta hep önde gidiyor, bebeğimin başı büyük iri bir bebek kilosu bugün 3700 ölçüldü, daha günün dolmasına 10 gün var diye doktorum bekleyelim 4 kilo üstüne biz sezeryan diyoruz ama ultrasonda 4 kilo göremedik dedi. Baş aşağı pozisyonda duruyormuş ama kanala girememiş başı büyük olduğu için.. ozeldeki doktorum 36+6 da bebeği sezeryan ile alacaktı devletteki doktorlarda bekleyelim diyorlar. 4kilo üstüne biz anca sezeryan diyebiliriz diyorlar ama hepsi hafta hafta farklı ölçtü biri 3900 demişti biri 3800 buda 3700 dedi bugün kilosuna. Açıkça doktora söyledim yırtık bollasma idrar kacirma olayı iri bebek olduğu için doğum sonrası olur mu diye, her doğumda oluyor dedi 3 kilo doguranda bile olur dedi. Biz omzu takilmasin diye düşünüp 4kilo üstüne sezeryan yaparız dedi şimdi nst bekliyorum bakalım nst bakacak ama 10 güne 4 kilo ultrasonda gorunmezse beni normal doğuma zorlayacaklar gibi. Sonrasında çocuk 4 kilo ustu doğarsa diye de korkmuyorum değil sancım filan da yok bu arada hiç :( uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏