ecembugra53 Kaderaslan canım cok normal hormonlardan kaynaklı olıyor benim de ağrıyordu durdu valla son zamanlarımdayım birazcık Ağrı olıyor oda artık vücudum kendini Doğuma hazırlıyor diye cok hafif canım olıyor yani 😊 geciyor canım merak etme
prensesim35 Kaderaslan tabi ki de canım karnının içinde döndüğünü bile farkedeceksin bazen sağ tarafıma toplanıyodu karnım yamuluyodu 😂
Kaderaslan prensesim35 onu dun yaşadım 😂 bı baktım karnımda yamukluk var dokundum sağ taraf sert solda bıse yok 😃😃
Kaderaslan ozbyhnd komedı gıbı ama yaaa esımde bı kere hıssettı beklıo beklıo yok sonra gıdınce ard arda tekmelıyo benı kos kos gel dıorum gelıo bıse yok 😂🤣😂😂
MomC6 E-v-A101 ay aynen bende aslında bişeyler hissediyorum ama yukarı kısımlarda o kadar yukarıda değildir diye boşveriyorum😂🙈