30 haftadayız ve bebeğim baş aşağı duruyor normal mi yoksa çok erkenden mi döndü ? Duyanlar çok erken sanki diyor erkenden doğum falan olmasın bak diyorlar 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Sizde durumlar neler acaba birde kiloları vs 🥰♥️ Birde acaba neler yapmalıyım mesela hurma yemeye başlıyorlarmış bunun gibi önereceğiniz doğuma yakın bunu yap doktoruna sor dediğiniz şeyler varmı güzel anneler ? İlk gebeliğim acemiyiz genelimiz aramızda daha önce doğum yapmış annelerimizde var burdan birbirimize yardımcı olalım 🌸