Merhaba hanımlar bir çoğumuz hamilelik döneminde diş ağrısı çekiyoruz gerek hamilelik kaynaklı gerek normal akılda bir soru oluyor hamile iken diş çekimi olur mu?
Ben hamilelik döneminde çok diş ağrısı çektim ilk 3 ay sürekli ağrı kesici antibiyotik doğal yöntemler vs kullandım ve artık dişim tamamen çürüdü ve ağrı dayanılmaz bir ağrı acı aldı . Kulağıma başıma boynuma her yerime vurdu ve 4.ayımda çekime gittim.
Kadın doğum doktorumun verdiği raporla dişçiye gittim ve adrenalinsiz lokal anestezi yoluyla dişimi çektirdim.
Sizde bebeğe bir şey olur korkusuyla bu acıyı çekmeyin tabi bunun da bir dönemi var ilk 3 ayı geçirmiş olmak son 3 aya girmemiş olmak kaydıyla olası durumda o süreçte de çekiliyor. Bebeğim bende bir problem teşkil etmedi.Bilginize